Održiva nabava

DVODNEVNA EDUKACIJA
15. i 16.05.2024., hotel Movenpick, Zagreb.

Održivost danas postaje fokus svakog poslovanja i kompanije sve više provode promjene nastojeći implementirati održivost u poslovanje.

Poslovanje u skladu s ciljevima održivog razvoja pomaže suzbiti globalne klimatske i društvene izazove te osigurati bolju budućnost poslovanjem i ulaganjem koji ima u vidu dobrobit čovječanstva.
Time poslovanje zadire u područja koja su predmet nefinancijskog izvještavanja u skladu sa regulativom Europske unije (Direktiva 2014/95/EU).

Nefinancijsko izvještavanje poznato je i pod imenom ESG kriteriji o utjecaju poduzeća na okoliš i društvo te sadrži informacije koje se odnose barem na :

  • okolišna
  • socijalna i kadrovska pitanja
  • te pitanja u vezi s poštovanjem ljudskih prava, borbom protiv korupcije i podmićivanjem

Održivost u poslovanju je multidisciplinarna kategorija i odnosi se na sve segmente kompanije. No nekako sve počinje od nabave i lanca opskrbe, zato je implementacija održivosti u nabavi preduvjet za održivo poslovanje. 

5 ključnih razloga zašto bismo implementirali održivost u nabavi su:

  • zahtjevi investitora i potrošača,
  • zakonska regulativa,
  • upravljanje rizikom,
  • klimatske promjene i
  • inovacije.


S druge strane riskiramo da izgubimo kupce koji će se okrenuti održivim rješenjima, imati ćemo veće troškove sirovina, energenata i vode, postoji rizik odlaska ključnih zaposlenika, pojaviti će se dodatni troškovi u segmentu CO2 poreza i okolišnih pristojbi i sl.
Zato krenite na vrijeme i zatražite svoj termin za ovaj intenzivni dvodnevni program edukacije kako biste transformirali svoju nabavu.

Kome je edukacija namijenjena

Ova edukacija namijenjena je svim kompanijama koje žele nabavljati održivo i profitabilno!

Sadržaj programa

  • Osnovni pojmovi održivosti i ESG kriterija
  • Povezivanje poslovanja sa održivom nabavom
  • Parametri održive nabave
  • Izrada strategije održive nabave


Po završenom programu dobiti ćete jasne smjernice kako implementirati održivost u nabavu te na koji način pripremiti poslovanje za usklađenost sa ESG kriterijima.

Cijena

Cijena za dva dana edukacije iznosi 500€ + PDV

Voditeljica edukacije

NATAŠA CIKAČ

30 godina profesionalnog iskustva na području nabave i logistike, vlasnica tvrtke Cronata d.o.o. Pomaže tvrtkama u razvoju i organizaciji procesa nabave, poboljšanju kompetencija zaposlenika te ostvarenju ušteda i konkurentske prednosti na tržištu. Pokrenula je program Nabavna akademija u 3 modula, edukaciju za sve one koji žele poboljšati svoje znanje iz operativne i strateške nabave, pregovaranja i naučiti tehnike i alate kako bi unaprijedili svoj proces nabave.
Kontinuirano se educira kako bi svojim klijentima i polaznicima edukacija ponudila najnovija znanja koja mogu implementirati u svoje tvrtke. Tako je nedavno završila certificirani međunarodni program za implementaciju održive nabave (Sustainable Procurement).
Redovni je kolumnista časopisa Poduzetnik, članica strukovnih udruga i predavač na stručnim konferencijama i predavanjima.

Trebate više informacija?

Pišite nam