
Prijavite se na Cronata newsletter i preuzmite e-book:
7 strategija za uštede u nabavi
Moje ime je Nataša Cikač i konzultantica sam za nabavu i lanac opskrbe. Vlasnica sam tvrtke Cronata d.o.o. koja pomaže poduzećima da unapređuju svoje procese nabave i jačaju kompetencije zaposlenika.
Pokrenula sam i program Nabavna akademija u 3modula, jedinstvenu edukaciju za nabavljače koju je do sada prošlo više od 220 polaznika. Uz nabavu bavim se i područjem upravljanja zalihama, organizacijom skladišnog poslovanja i inventurama.
Nabava je moje područje interesa već 26 godine i pratim kako se polako pretvara u stratešku funkciju u poduzećima. Ovaj e-book dati će vam pregled najboljih strategija za ostvarenje ušteda u nabavi koje možete primijeniti odmah u svojem poslovanju.
Sretno!
Prijavi seNabava nije zatražiti 3 ponude i izabrati najpovoljniju
Uštede
Ultimativni zadatak nabave jeste ostvarenje ušteda. No da li je cilj prikupiti ponude, tražiti dodatni popust i svaki puta na isti način pritiskati dobavljače za rabat? Gdje je granica i da li je ova metoda dugotrajna?
Dobavljači
Dobavljači su sastavni dio svake nabave i direktna su veza poduzeća sa tržištem. Nabava ima zadatak da kupi po prihvatljivim cijenama i traži one dobavljače koji to mogu realizirati. No da li se ušteda može ostvariti i na neki drugi način, a da pri tome ne tražimo dodatni popust na ponudi?
Kontrola troškova
Nabava generira troškove i svaka narudžba prema dobavljači ima za posljedicu račun koji treba platiti. Da li stvarno imamo kontrolu nad svim narudžbama i da li smo svjesni da postoje narudžbe koje i nisu odrađene preko nabave?
Interni korisnici
Nabava kupuje ono što interni korisnici trebaju kako bi realizirali proizvodnju, prodaju, marketing.. sve one aktivnosti koje su sastavni dio poslovanja poduzeća. Da li je komunikacija između nabave i internih korisnika jasna i transparentna? Zašto interni korisnici kupuju mimo nabave?
Kroz ovaj e-book dati ću vam praktične savjete kako realizirati uštede u nabavi, ostvariti kontrolu nad troškovima, a da pri tome uspostavite kvalitetne odnose sa svojim dobavljačima i internim korisnicima.