Postovi Arhiva – Stranica 6 od 8 – Cronata
Posjetite naše specijalizirane stranice za inventure: inventure.com.hr

Blog

  1. Organizacija nabave
Organizacija nabave - Cronata blog

Krajem prošle i početkom ove godine radila sam na dva vrlo slična projekta u kojima je cilj bio organizacija nabave. Naime, radi se o tvrtkama u obiteljskom vlasništvu koje su u zadnjih par godina izuzetno izrasle i po pitanju prihoda i broja zaposlenih. Vlasnici su od početka radili u svojim tvrtkama, razvijali poslovanje, no bez […]

Organizacija skladišta uz primjenu 5S metoda - Cronata blog

U današnjem poslovanju naglasak je sve više na tome da se uz optimalno korištenje resursa ostvari maksimalni efekt. Izazovi globalne ekonomije promijenili su perspektivu organizacijske kulture uvodeći izvrsnost u svaki segment poslovanja primjenom najboljih praksi, pa tako i kad je u pitanju organizacija skladišta. Jedan od alata koji pomaže za ostvarivanje organizacijske izvrsnosti u radu […]

5 ključnih kompetencija za upravljanje nabavom - Cronata blog

Današnje tržište poslovanja sve je kompleksnije pa stoga i poslodavci traže novi tip djelatnika za upravljanje nabavom koji će zadovoljiti ciljeve i strategije poduzeća. U vrijeme 4.0 industrijske revolucije krenulo se i u transformaciju nabave, koja postaje važna, strateška funkcija u poduzeću. Nekada je bilo dovoljno sakupiti dvije ili tri ponude, zatražiti dodatni rabat te […]

Nabavna akademija - edukacija iz nabave

Kako je nastala jedinstvena edukacija iz nabave Nabavna akademija ove godine dočekuje već 5. generaciju polaznika. Koristimo ovu prigodu da se prisjetimo od kuda je sve krenulo te kako je ova jedinstvena edukacija iz nabave postala centralno mjesto za stjecanje stručnih znanja i vještina za djelatnike nabave. Djelatnici nabave žele specijalistička znanja Ideja za ovaj program […]

Upravljanje odnosima s dobavljačima

Upravljanje odnosima s dobavljačima Kraj godine je period kada sumiramo ostvarene rezultate, analiziramo realizirane ciljeve, gledamo što smo mogli bolje te što i kako planirati za iduću godinu. U području nabave jedan od važnih parametara su svakako pregovori sa našim dobavljačima. Za pregovore sa dobavljačima potrebno je dobro se pripremiti, a za to su najvažniji […]

Lanac opskrbe u hotelijerstvu

Izvrsnost lanca opskrbe u hotelijerstvu Nabava kao poslovna funkcija ima izuzetnu važnost svakog poduzeća. Ona ne predstavlja samo mjesto naručivanja roba i usluga, već postaje i strateški partner za upravljanje zalihama i zadovoljavanje potreba krajnjih korisnika. Pritisak na uštede je sve veći te tradicionalni načini vođenja nabave i upravljanja zalihama više nisu učinkoviti. Stoga se […]

Nabavna Akademija 4. generacija

S ponosom objavljujemo da je Nabavna Akademija, koju provodi konzultantska tvrtka Cronata, uspješno educirala već četvrtu generaciju polaznika. Kroz 3 interaktivne radionice predavačica Nataša Cikač je prenijela svoje bogato iskustvo i stručna znanja iz područja nabave. Voditelji i djelatnici nabave koji su sudjelovali na ovoj edukaciji su podijelili i svoja zanimljiva iskustva iz različitih sektora. Tako […]

Naučite kako napraviti uspješnu inventuru - inhouse edukacije

Nedavno je konzultantska tvrtka Cronata održala još jednu radionicu na temu inventura. Edukacija je bila otvorenog tipa kako bi voditelji skladišta i voditelji nabave iz raznih poduzeća dobili nova znanja i pripremili se za uspješno provođenje godišnjih inventura. No, naši klijenti sve češće traže da edukacije održimo u njihovim tvrtkama. I to me posebno raduje […]

Lean lanac opskrbe

Povodom radionice Lean menadžment i lanac opskrbe koja će se održati 29.11.2018. u Zagrebu, u ovoj objavi ću pojasniti primjenu lean pristupa za opskrbni lanac i tako Vam pokušati približiti ovu važnu temu. Tržište na kojem radimo i djelujemo sve je kompleksnije i turbulentnije. Svaka tvrtka želi biti što bolja, profitabilnija, konkurentnija bez obzira da […]

Lean menadžment i lanac opskrbe

Lean menadžment u lancu opskrbe – Radionica 29.11.2018. u Zagrebu Danas se sve više naglašava koliko je važno prilagoditi se zahtjevima kupaca i ponuditi im dodatnu vrijednost. Pri tome je nužno efikasno upravljati resursima poduzeća. Kako bismo postigli izvrsnost proizvoda i usluga te profitabilnost poslovanja, u tome nam mogu pomoći lean alati odnosno lean metodologija. Pridružite […]

Upravljanje zalihama i inventura

Upravljanje zalihama i inventura Uz proces nabave i naručivanja u poduzeću, usko je povezano i upravljanje zalihama. Kada i koliko naručiti najvažnije je pitanje da možemo osigurati nesmetano odvijanje poslovnih procesa. A s druge strane, moramo paziti da ne potrošimo previše novaca i eventualno narušimo likvidnost poslovanja poduzeća. Stoga je cilj svakog procesa upravljanja zalihama […]

Kako provesti inventuru? Cronata blog

Nakon godišnjih odmora kada polako zakoračimo u završni kvartal poslovne godine, nastupa period u kojem se najčešće obavljaju inventure. Godišnji popis ili inventura zakonska je obveza koju je potrebno provesti minimalno jednom tijekom poslovne godine. Cilj inventure je utvrditi i uskladiti stvarno stanje sa stanjem u poslovnim knjigama tvrtke. Iz tog razloga je u interesu […]