Kompetencije u nabavi - Cronata - Edukacija iz područja nabave

Kompetencije u nabavi

  1. Kompetencije u nabavi

Edukacija djelatnika u nabavi

U cilju unapređenja nabavne djelatnosti tijekom prosinca prošle godine proveli smo istraživanje unutar poduzeća u Republici Hrvatskoj. Uzorak su sačinjavala 56 poduzeća, pretežito u privatnom vlasništvu koja se većinom bave proizvodnjom, nešto manje trgovinom i u najmanjem udjelu uslužnom djelatnošću.

Moram priznati da kao osoba koja ima preko 20 godina iskustva u nabavi u realnom sektoru, nisam se previše iznenadila rezultatima. Naime, tek 50% ispitanika potiče edukaciju svojih djelatnika u nabavi. Primarno su to edukacije vezane uz strane jezike, informatičku pismenost, komunikacijske i prezentacijske vještine, interne edukacije ili eventualno predavanja iz područja javne nabave.

Na koji način se djelatnici u nabavi educiraju?

Postavlja se pitanje na koji način se djelatnici u nabavi educiraju. Najčešće su to tzv. mentorstva odnosno prenošenje znanja starijih i iskusnijih kolega. Na prvu, to je dobar način no svjesni smo da se tržište mijenja. Samim time mijenjaju se i tehnike i metode koje se u nabavi koriste. U vrijeme interneta svjetski trendovi u području nabave dostupni su na stručnim portalima. No, koliki postotak naših djelatnika ima vremena i interesa proučavati literaturu te nova znanja implementirati u svoj svakodnevni rad.

Edukacija iz područja nabave

Ispitanici, a prije svega su to bili voditelji i direktori nabave, izrazili su želju za edukacijom tzv. tvrdih vještina, odnosno specijalističkih znanja iz područja nabave. Upravo iz tog razloga pokrećemo Nabavnu akademiju u 3 modula koja će djelatnicima u nabavi, direktorima i vlasnicima poduzeća, no i svima ostalima koji se indirektno bave nabavom u svojem svakodnevnom radu, omogućiti da steknu stručno znanje iz te specifične djelatnosti.

Nabavna akademija

Program Nabavne akademije obuhvaća tri modula: operativnu i stratešku nabavu te kontinuirana poboljšanja u nabavi. Kroz te module polaznici će naučiti kako planirati nabavu i troškove, kako izgleda proces naručivanja, praćenja te planiranja zaliha i potreba, koji su ključni pokazatelji uspješnosti (KPI) . U sklopu edukacije o strateškoj nabavi govorit će se, među ostalim, o nabavnim kategorijama, odnosima s dobavljačima te upravljanju rizicima. Područje kontinuiranog poboljšavanja u nabavi pokriva primjenu alata i principa koji dovode do povećanja kvalitete u procesu nabave.

Ukoliko želite poboljšati kompetencije iz područja nabave Nabavna akademija je idealna edukacija za Vas! Saznajte više na: www.nabavna-akademija.com.hr

 

Autor: Mr. sc. Nataša Cikač – stručnjak za nabavu i zalihe. Vlasnica je tvrtke Cronata d.o.o. koja pruža odgovore poduzećima na području procesa nabave i upravljanja zalihama kroz implementaciju suvremenih alata i tehnika. Članica je Hrvatske udruge nabavne djelatnosti te konzultantica Europske banke za obnovu i razvoj.

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda webstranice slažete se s uvjetima korištenja. Za više informacija pročitajte našu politiku privatnosti.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close