Radionica: Tajne uspješne nabave, 23.05.2019., Zagreb

Zašto često isporuka robe kasni? Koliko vremena nabava ustvari treba za naručivanje? Kako proces nabave ubrzati? Da li radimo sa najboljim dobavljačima? Kolike uštede nabava ustvari postiže? Možemo li bolje i gdje griješimo?

Ovo su česta pitanja koja si postavljaju direktori i vlasnici poduzeća, nabavljači, ali i djelatnici u prodaji, proizvodnji, financijama… Odgovore na ova i slična pitanja dat ćemo na interaktivnoj radionici:

Radionica: TAJNE USPJEŠNE NABAVE, 23.05.2019. u hotelu Westin, ZAGREB

U vrijeme digitalne transformacije, učestalih promjena i sve zahtjevnijih kupaca, nabava mora biti brza, efikasna, proaktivna i kontrolirana. Poduzeća traže nove alate i načine kako ostvariti dodatnu vrijednost za kupca, a pri tome optimalno koristiti postojeće resurse. Nabava je sigurno u poziciji da poduzeću stvori dodatnu vrijednost, jer svaka ušteda ostvarena u nabavi direktno utječe na povećanje profita.

Ova radionica kreirana je na temelju dugogodišnjeg iskustva u radu sa klijentima. Ponudit ćemo odgovore na osnovna pitanja i dileme sa kojima se svaka nabava suočava. Kao što je polaznica jedne od naših radionica rekla: “Nabava je znanost i umjetnost!” Nužno je poštivati određena pravila i zakonitosti u nabavi, no isto tako trebamo biti spremni na kreativnost i prilagodbe.

Radionica je namijenjena:

  • djelatnicima u nabavi i onima koji se nabavom bave,
  • djelatnicima u ostalim odjelima koji surađuju s nabavom kao što su prodaja, proizvodnja, skladište, financije,
  • vlasnicima i direktorima manjih poduzeća
  • i svima koji žele osvježiti svoje znanje o nabavi.

Na ovoj radionici ćete naučiti:

  • razumjeti zadatke i ciljeve nabave,
  • kako definirati proces nabave u svom okruženju,
  • kreirati osnovne kriterije i načine naručivanja,
  • kako raditi planiranje nabave i kako planirati troškove,
  • utvrditi odgovornosti i sustav kontrole nabave,
  • te kako pratiti efikasnost procesa nabave.

Način rada:

  • jednodnevna interaktivna radionica sa praktičnim zadacima, video isječcima i poslovnim slučajevima iz prakse.

Termin i lokacija:

  • četvrtak 23.05.2019., od 09.00 – 15.30h
  • hotel Westin, Zagreb

Cijena radionice:

  • 1.390kn + PDV – cijena uključuje jednodnevnu radionicu, tiskane materijale za praćenje, coffee break, ručak u restoranu, uvjerenje o sudjelovanju i konzultacije sa predavačem nakon radionice.
  • Za 3 i više polaznika iz iste tvrtke dobivate 10% popusta.
  • Za ranu prijavu do 10.05.2019. dobivate dodatnih 5% popusta, zato požurite s prijavom!

 

Dođite na radionicu „Tajne uspješne nabave“, naučite kako biti efikasniji u poslovima nabave i pokrenite promjene!

Za prijavu pošaljite svoje ime i naziv tvrtke na: info@cronata.hr

 

Iskustva dosadašnjih polaznika edukacijskih programa tvrtke Cronata možete pronaći na: www.nabavna-akademija.com.hr.

Dobro došli!

 

Zatražite personaliziranu ponudu

Veselimo se poboljšati vaše kompetencije iz područja nabave! Kontaktirajte nas kako bismo dogovorili konzalting prema vašim potrebama i novim znanjima vas osposobili za budući profit.