Zanimljivosti i događanja iz svijeta nabave

Sve na jednom mjestu - kratko, jasno i informativno.

Agilna nabava – mit ili stvarnost?!

U poslovnom svijetu sve se više govori o agilnim procesima, agilnom poslovanju, uspješnosti agilnih timova. “Agilno” je postao izraz broj jedan u poslovnom okruženju. No da li smo stvarno agilni u svom radnom okruženju? I da li je moguća agilna nabava te što bi to značilo za postizanje konkurentnosti na tržištu? ŠTO USTVARI AGILNO ZNAČI? Agilno je mogućnost da se

PROČITAJTE VIŠE »
SCMdojo The Supply Chain Show - Procurement

Nataša Cikač gostovala u podcastu svjetski popularnog kanala SCM-Dojo

Nataša Cikač, vlasnica tvrtke Cronata i osnivačica Nabavne Akademije, gostovala je u podcastu svjetski popularnog kanala SCM-Dojo. U video intervjuu dala je svoj stručan pogled na to kako nabava treba biti funkcija koja dodaje vrijednost za cijelo poduzeće i krajnjeg kupca. SCM-Dojo objavljuje aktualne teme i savjete iz područja lanca opskrbe. Koliko je taj portal popularan pokazuje to da ima

PROČITAJTE VIŠE »

Upravljanje rizicima u nabavi u vrijeme korona virusa

Svakodnevno smo suočeni sa vijestima i novostima vezanima uz situaciju oko utjecaja korona virusa na tvrtke i suzbijanja tog utjecaja. Ono što je sigurno je da su kratkoročne posljedice već vidljive. Kako će se situacija razvijati i u kojoj mjeri će korona virus ostaviti posljedice na globalno gospodarstvo, to nitko ne zna. Sigurno je da se situacija mijenja iz dana

PROČITAJTE VIŠE »
Nabavna Akademije 2020

Nabavnu akademiju završila već 7. generacija polaznika

23.06.2020. – Ovih je dana uspješno završila 7. generacija Nabavne akademije u organizaciji konzultantske tvrtke Cronata, u sklopu koje je još jedna skupina nabavnih djelatnika dobila napredna znanja i praktične vještine iz područja nabave. Budući da nam je proteklih nekoliko mjeseci zabrana okupljanja zaustavila planirane radionice u sklopu Nabavne akademije, u dogovoru s polaznicima smo razmatrali opciju da održimo online

PROČITAJTE VIŠE »

PMI, Purchasing manager index – Indeks menadžera nabave

Što je PMI, Purchasing manager index? PMI, Purchasing manager index (Indeks menadžera nabave) je parametar koji se koristi kao indikator ekonomske aktivnosti. Mjeri se u rangu od 0-100 gdje je vrijednost 50 prosječna dok je indeks ispod 50 pokazatelj stagnacije odnosno pada gospodarske aktivnosti. Prvi PMI definirao je još 1948. godine Institut za lanac opskrbe (Institute of Supply Management, ISM)

PROČITAJTE VIŠE »

Kako se nabavljači u Hrvatskoj i regiji nose sa korona krizom?

Korona kriza je donijela brojne promjene i ograničenja pa djelatnici u nabavi moraju biti kreativni i fleksibilni kako bi održali proces nabave i uskladili komunikaciju s dobavljačima i kupcima. Provjerili smo s našim klijentima kako se nose s trenutnom situacijom i s kojim izazovima se susreću te u ovoj objavi donosimo neka njihova iskustva i razmišljanja. Proizvodnja i potražnja u

PROČITAJTE VIŠE »

Zatražite personaliziranu ponudu

Veselimo se poboljšati vaše kompetencije iz područja nabave! Kontaktirajte nas kako bismo dogovorili konzalting prema vašim potrebama i novim znanjima vas osposobili za budući profit.