lean menadžment

Lean menadžment u lancu opskrbe

Lean menadžment u lancu opskrbe – Radionica 29.11.2018. u Zagrebu

Danas se sve više naglašava koliko je važno prilagoditi se zahtjevima kupaca i ponuditi im dodatnu vrijednost. Pri tome je nužno efikasno upravljati resursima poduzeća. Kako bismo postigli izvrsnost proizvoda i usluga te profitabilnost poslovanja, u tome nam mogu pomoći lean alati odnosno lean metodologija. Pridružite se na ovoj radionici i naučite kako lean menadžment može poboljšati Vaš lanac opskrbe.

CILJEVI RADIONICE:

Na ovoj radionici ćete naučiti primjenu lean metodologije u svim segmentima lanca opskrbe. Kroz interaktivnu radionicu pokazat ćemo primjere iz prakse uz međusobnu razmjenu iskustava polaznika. Naučite kako Vam lean metodologija može omogućiti da:

  • ostvarite protočnost,
  • otklonite gubitke,
  • smanjite troškove,
  • stvorite dodatnu vrijednost za kupca,
  • te u konačnici ostvarite veći profit.

SADRŽAJ RADIONICE:

  • pojam kontinuiranih poboljšanja, osnove i principi,
  • uvod u Lean menadžment,
  • osnovni Lean alati,
  • uvod u 5S, primjena 5S u uredima i proizvodnji,
  • mapiranje procesa, standardizacija, efikasnost resursa.

Kao uvod u ovu temu možete pročitati blog objavu pod naslovom Kako postići lean lanac opskrbe.

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA:

  • vlasnicima i direktorima poduzeća,
  • voditeljima i menadžmentu poduzeća,
  • voditeljima lanca opskrbe,
  • voditeljima projekata,
  • svima koji sudjeluju u donošenju poslovnih odluka.

PREDAVAČ: mr.sc. Nataša Cikač, stručnjak za lanac opskrbe i certificirani konzultant za provođenje kontinuiranih poboljšanja (CCIM, Certified Continuous Improvement Manager). Radi kao konzultant i edukator na području procesa nabave i lanca opskrbe te pomaže tvrtkama da ostvare izvrsnost u poslovanju. Osnivačica Nabavne Akademije u 3 modula. Članica je HUP-a, HUND-a, redoviti kolumnist časopisa Jatrgovac i Poduzetnik. Gostujući predavač na EFOS-u i ZŠEM-u. Finalistica izbora za najpoduzetnicu godine.

TERMIN: četvrtak 29.11.2018. od 09:00-15:30

LOKACIJA: hotel Westin, Zagreb

CIJENA: 1.390 kn + pdv

PRIJAVE: za prijavu pošaljite email na info@cronata.hr, a za dogovor in-house edukacije ili druge upite slobodno se obratite na broj telefona: 099/7031-669.

 

Zatražite personaliziranu ponudu

Veselimo se poboljšati vaše kompetencije iz područja nabave! Kontaktirajte nas kako bismo dogovorili konzalting prema vašim potrebama i novim znanjima vas osposobili za budući profit.