Izvrsnost lanca opskrbe i zadovoljstvo gostiju u hotelu

Vrijeme je godišnjih odmora i ja sam jedan dio svog odlučila provesti na otoku Lošinju. Prvi puta sam sam imala priliku boraviti duže na ovom predivnom mjestu. Iako je sam put nešto zahtjevniji zbog načina dolaska na otok, sve ljepote Lošinja, stave to u drugi plan.

Cres, Lubenice, Osor, Mali Lošinj, Veli Lošinj, Ilovik, Vidikovac Providence, Muzej Apoksiomen, Čikat,….samo je mali dio ljepota koje smo uspjeli obići tijekom boravka. I definitivno nakon svakog posjeta nekom novom mjestu, bilo u unutrašnjosti bilo na obali, samo mogu zaključiti da imamo predivnu zemlju.

Lanac opskrbe u hotelu

Budući da često boravim u hotelima, a i kao konzultanticu koja se bavi nabavom i lancem opskrbe, uvijek me zanima kako oni funkcioniraju. Imala sam priliku i raditi na projektu unapređenja lanca opskrbe i edukacije zaposlenika jednog hotelskog lanca, tako da dobro poznajem način rada i iznutra. Definitivno hoteli su proizvodni mastrodonti koji „troše“ ogromne količine specifičnih nabavnih kategorija: hrana i piće, energenata, sitnog inventara, opreme, spa potrepština, i sl…. kako bi zadovoljiti potrebe svojih krajnjih kupaca odnosno gostiju hotela.

Sa aspekta definicije lanca opskrbe i njegove orijentiranosti na zadovoljstvo krajnjeg korisnika/ klijenta/kupca, hoteli su zasigurno jedna od industrija u kojima je kvaliteta vrlo visoko na ljestvici.

Zadovoljstvo gostiju na prvom mjestu

Moje iskustvo boravka u Lošinj Hotels & Villas je za svaku pohvalu. U godinama kada se turizam bori sa kvalitetnim zaposlenicima, ne ulazeći u razloge zašto je to tako, ovdje to nije bio slučaj. Barem ne sa pozicije gosta. Osoblje je bilo uvijek na raspolaganju, ljubazno i pristupačno, bilo je to kombinacija iskustva i mladosti. Usluga u restoranu bogata, bez redova čekanja, mogla se vidjeti dobra organizacija rada.

Hoteli su dobar primjer kvalitetnog upravljanja lancem opskrbe gdje je itekako nužno voditi računa o troškovima s obzirom na velike količine no s druge strane kvaliteta usluge ima presudnu ulogu na zadovoljstvo gosta.

Vjerujem da ovo nije jedini primjer koji pokazuje da ulaganje u edukaciju zaposlenika i izvrsnost lanca opskrbe ima direktan i ogroman utjecaj na zadovoljstvo gostiju, ali je odličan primjer za druge koji žele postati bolji.

A ukoliko želite vi ostvariti izvrsnost lanac opskrbe i nabave, slobodno mi se javite na info@cronata.hr.

Autor: Nataša Cikač – konzultantica za nabavu i lanac opskrbe

Zatražite personaliziranu ponudu

Veselimo se poboljšati vaše kompetencije iz područja nabave! Kontaktirajte nas kako bismo dogovorili konzalting prema vašim potrebama i novim znanjima vas osposobili za budući profit.