Alumni Nabavna akademija 2019.

Održan alumni Nabavne akademije uz proslavu 5 godina tvrtke Cronata

Na svečanom eventu, koji je održan 4. prosinca 2019. godine u hotelu Westin u Zagrebu, tvrtka Cronata je obilježila alumni Nabavne akademije i proslavila 5 godina uspješnog poslovanja.

Bila je to prekrasna prigoda na kojoj su se okupili polaznici svih dosadašnjih generacija Nabavne akademije, brojni klijenti i poslovni partneri. Događaj su svojim prisustvom uljepšali i prijatelji te članovi obitelji direktorice Nataše Cikač. Svi oni su zaslužni za uspjeh jer su dali svoj doprinos u prvim poduzetničkim godinama tvrtke Cronata.

Ovo zaista posebno druženje održano je na isti datum koji je prije točno 24 godine bio Natašin prvi radni dan u karijeri. Danas Nataša iza sebe ima bogato poslovno iskustvo te puno uspješno odrađenih projekata i popriličan broj održanih edukacija. Stoga se s velikim zadovoljstvom i ponosom prisjetila kako je nastala tvrtka Cronata i što se sve lijepog dogodilo proteklih godina.

Nataša Cikač Alumni Nabavne akademije Westin     Nataša Cikač Alumni Nabavne akademije    

Tvrtka Cronata je krenula kao konzultantska kuća za outsourcing nabave i upravljanje zaliha. S vremenom se prema zahtjevima klijenata orijentirala na inhouse edukacije i savjetovanja iz područja nabave, lanca opskrbe, upravljanja zalihama i inventura. Zahvaljujući stalnim stručnim usavršavanjima i zbog korištenja najnovijih metodologija i alata ubrzo je postala prepoznat partner za kontinuirana poboljšanja i proces transformacije za izvrsnost u nabavi.

Posebno smo ponosni na Nabavnu akademiju koja je do sada educirala preko 100 djelatnika iz nabave iz više od 40 poduzeća iz Hrvatske i regije. Istaknuto je da se već sada traže mjesta za upis u 7. generaciju Nabavne akademije koja kreće u veljači 2020. godine. Zato ćemo podsjetiti da svi zainteresirani mogu pronaći program Nabavne akademije i upute za prijavu na službenim web stranicama: www.nabavna-akademija.com.hr.

Tijekom godina širio se spektar usluga koje tvrtka Cronata nudi svojim klijentima. Tako smo u 2019. godini, između ostalog, predstavili specijalizirane stranice koje se bave inventurama. Efikasno provođenje inventura još je jedno područje na kojem tvrtka Cronata nudi stručnu podršku. Koristimo ovu priliku da pozovemo sve kolege kojima je područje inventura zanimljivo da razgledaju naše nove web stranice te da o uslugama koje nudimo iz ove domene saznaju više na www.inventure.com.hr.

Osobito je zadovoljstvo što smo u sklopu ove proslave mogli iz prve ruke čuti najveće novosti koje tvrtka Cronata sprema u novoj 2020. godini. U planu je izrada eLearning platforme za edukacije iz nabave, a riječ je o projektu koji će omogućiti još kvalitetniju razmjenu stručnih znanja iz područja nabave. Projekt je financiran sredstvima iz fonda Europske unije.

No najveće iznenađenje koje s velikim nestrpljenjem i uzbuđenjem iščekujemo je Master Class, dvodnevna radionica na temu nabave i leadershipa koja će se održati 05.-06.03.2020. u Zagrebu. Velika nam je čast što će poseban gost na toj edukaciji biti Richard Beaumont, svjetski poznat konzultant i predavač na stručnim konferencijama. Za menadžere i djelatnike iz hrvatskih poduzeća, a i šire, bit će to odlična prilika da uče od renomiranog stručnjaka.

Nataša je na kraju svog izlaganja zahvalila svim svojim klijentima za povjerenje i izrazila želju da se uspješne suradnje i inspirativna druženja nastave i u budućnosti. Upravo je to bio povod da kroz zabavnu radionicu koju je vodila Blanka Lasić čujemo što su uzvanici dobili kroz dosadašnji rad s tvrtkom Cronata i da zajedno planiramo nova događanja.

         

Svi prisutni su dobili priliku da izraze svoje dojmove i iskustva s Nabavne akademije, kao i svoje želje za buduće edukacije i okupljanja. Mnogi su istaknuli kako su na Nabavnoj akademiji dobili vrijednu razmjenu iskustava s kolegama iz drugih industrija, stručna znanja, praktične primjere kao i jedan posve novi pogled na nabavu. Uz to, naglasili su da im puno znače nova poznanstava koja su stekli upravo kroz taj program.

         

Vesela razmjena iskustava urodila je šarolikim prijedlozima za buduća događanja, čime se potvrdilo da djelatnici u nabavi mogu biti itekako kreativni u dobrom raspoloženju. Zajedničkim snagama dobili smo odlične ideje za nova druženja, a bit će zanimljivo vidjeti kako te zamisli u narednim godinama možemo provesti u djelo.

         

Nakon što smo nove ideje pospremili na sigurno mjesto, ugodno druženje se nastavilo uz zdravicu i prigodni domjenak. Sve fotografije s ovog eventa, kao i najave budućih događanja, možete pronaći na Facebook stranici tvrtke Cronata.

         

Ovom prilikom još jednom zahvaljujemo svim klijentima za povjerenje, za sve predivne suradnje i prijateljstva koja su obilježila prvih 5 godina poslovanja tvrtke Cronata. Također hvala za sve lijepe poklone koje smo primili i koji će sigurno ostati u divnom sjećanju.

Ipak, najljepši poklon je vrijeme koje su svi prisutni odvojili da zajedno obilježimo ovu svečanu prigodu i za to od srca Vam hvala!

         

Zatražite personaliziranu ponudu

Veselimo se poboljšati vaše kompetencije iz područja nabave! Kontaktirajte nas kako bismo dogovorili konzalting prema vašim potrebama i novim znanjima vas osposobili za budući profit.