Kako Vam možemo pomoći

  1. Kako Vam možemo pomoći

Svako poduzeće je specifično i jedinstveno. Upravo stoga tijekom suradnje svakom klijentu pristupamo individualno te kreiramo plan rada prema njegovim specifičnim potrebama i ciljevima.

Trajanje projekta je od nekoliko tjedana pa i do nekoliko mjeseci, ovisno o veličini i složenosti poduzeća, ali i o trenutnoj situaciji u  poduzeću što se utvrđuje kroz snimku stanja. Prilikom unapređenja nabave i upravljanja zalihama, surađujemo i sa ostalim odjelima ( prodaja, proizvodnja, projektni odjeli, razvoj, financije, skladišta, trgovine,..) kako bismo definirali razinu suradnje, povezanosti i složenosti među odjelima kojima je nabava podrška.

question-mark-868817_1280

Metodologija rada tvrtke Cronata d.o.o. temelji se na međunarodnim znanjima i dostignućima u konzultantskim uslugama u nabavnoj djelatnosti te  vlastitoj praksi u različitim granama gospodarstva:

  • Snimka stanja – radimo na temelju informacija o vašem poduzeću, provodimo određeno vrijeme sa vašom nabavom i ostalim odjelima, ovisno o složenosti i veličini poduzeća. Rezultat rada je detaljno izvješće u kojem analiziramo trenutno stanje u procesu nabave i skladišta, potencijalne rizike i prijedloge poboljšanja.
  • Poboljšanja – na temelju snimke stanja i analize, definiramo strategije koje poboljšavaju i unapređuju nabavu i upravljanje zalihama, a u skladu sa strategijom razvoja i ciljevima poduzeća.
  • Implementacija – preduvjet za kvalitetnu implementaciju su ljudski resursi. Promjene prije svega moraju biti podržane od strane uprave i vlasnika te u tom segmentu pružamo pomoć i u motivaciji zaposlenika kako bi što lakše i jednostavnije prihvatili nova rješenja.
  • Održivost – najvažnija faza zajedničke suradnje je da poboljšanja koja su implementirana postanu trajna te da zažive u poduzeću. Kroz povremene dolaske pratimo i provjeravamo dosljednost u provođenju te prilagođavamo trenutnim situacijama u poduzeću i na tržištu.

VAŽNO NAM JE DA PROJEKAT BUDE ODRŽIV I NAKON IMPLEMENTACIJE JER SAMO TAKO MOŽE DOPRINJETI UŠTEDAMA I ZADANIM CILJEVIMA!

Želite dobiti više informacija na koji način možemo vašem poduzeću pružiti podršku u unapređenju nabave i upravljanju zalihama?

Dolazimo u vaš prostor, slušamo sa kojim izazovima se najčešće susrećete, koje su specifičnosti vaše djelatnosti, što biste voljeli promijeniti te u kojim okvirima ste spremni na promjene. Vrlo jasno i transparentno ćemo vam pojasniti sve faze suradnje kojom ćemo zajedno doći do postavljenog cilja.

Zatražite besplatni termin na kojem ćemo vam predstaviti metodologiju i način suradnje !

Slobodno nas kontaktirajte na 099/7031 669 ili popunite prijavni obrazac za besplatni termin:

 

REZULTAT IMPLEMENTACIJE POBOLJŠANJA U NABAVI JE UVIJEK DALEKO VEĆI OD POČETNOG ULAGANJA