Cronata - Vaš partner u nabavi i upravljanju zalihama

Kako Vam možemo pomoći

  1. Kako Vam možemo pomoći

Kako vam možemo pomoći?

Svako poduzeće je specifično i jedinstveno. Upravo stoga tijekom suradnje svakom klijentu pristupamo individualno te kreiramo plan rada prema njegovim specifičnim potrebama i ciljevima.

Trajanje projekta je od nekoliko tjedana pa i do nekoliko mjeseci. Ovisi o veličini i složenosti poduzeća, ali i o trenutnoj situaciji u  poduzeću što se utvrđuje kroz snimku stanja. Prilikom unapređenja nabave i upravljanja zalihama, surađujemo i sa ostalim odjelima ( prodaja, proizvodnja, projektni odjeli, razvoj, financije, skladišta, trgovine,..) kako bismo definirali razinu suradnje, povezanosti i složenosti među odjelima kojima je nabava podrška.

question-mark-868817_1280

Metodologija rada

Metodologija rada tvrtke Cronata d.o.o. temelji se na međunarodnim znanjima i dostignućima u konzultantskim uslugama u nabavnoj djelatnosti te  vlastitoj praksi u različitim granama gospodarstva:

  • Snimka stanja – radimo na temelju informacija o vašem poduzeću, provodimo određeno vrijeme sa vašom nabavom i ostalim odjelima, ovisno o složenosti i veličini poduzeća. Rezultat rada je detaljno izvješće u kojem analiziramo trenutno stanje u procesu nabave i skladišta, potencijalne rizike i prijedloge poboljšanja.
  • Poboljšanja – na temelju snimke stanja i analize, definiramo strategije koje poboljšavaju i unapređuju nabavu i upravljanje zalihama, a u skladu sa strategijom razvoja i ciljevima poduzeća.
  • Implementacija – preduvjet za kvalitetnu implementaciju su ljudski resursi. Promjene prije svega moraju biti podržane od strane uprave i vlasnika te u tom segmentu pružamo pomoć i u motivaciji zaposlenika kako bi što lakše i jednostavnije prihvatili nova rješenja.
  • Održivost – najvažnija faza zajedničke suradnje je da poboljšanja koja su implementirana postanu trajna te da zažive u poduzeću. Kroz povremene dolaske pratimo i provjeravamo dosljednost u provođenju te prilagođavamo trenutnim situacijama u poduzeću i na tržištu.

VAŽNO NAM JE DA PROJEKAT BUDE ODRŽIV I NAKON IMPLEMENTACIJE JER SAMO TAKO MOŽE DOPRINJETI UŠTEDAMA I ZADANIM CILJEVIMA!

Želite dobiti više informacija na koji način možemo vašem poduzeću pružiti podršku u unapređenju nabave i upravljanju zalihama?

Dolazimo u vaš prostor, slušamo sa kojim izazovima se najčešće susrećete, koje su specifičnosti vaše djelatnosti, što biste voljeli promijeniti te u kojim okvirima ste spremni na promjene. Vrlo jasno i transparentno ćemo vam pojasniti sve faze suradnje kojom ćemo zajedno doći do postavljenog cilja.

Zatražite besplatni termin na kojem ćemo vam predstaviti metodologiju i način suradnje!

Slobodno nas kontaktirajte na 099/7031 669 ili popunite prijavni obrazac za besplatni termin:

 

REZULTAT IMPLEMENTACIJE POBOLJŠANJA U NABAVI JE UVIJEK DALEKO VEĆI OD POČETNOG ULAGANJA

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda webstranice slažete se s uvjetima korištenja. Za više informacija pročitajte našu politiku privatnosti.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close